هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

هاشمی: بها دادن به بازیکنان جوان رسالت مربیان است|آلانی را ما کشف کردیم

  • کد خبر: ۱۰۲۹۵۲
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
هاشمی: بها دادن به بازیکنان جوان رسالت مربیان است|آلانی را ما کشف کردیم
تیم بسکتبال مس رفسنجان با برتری ۸۷ بر ۷۳ در بازی سوم برابر نفت آبادان توانست در نهایت با برتری ۲ بر یک به جمع ۸ تیم برتر صعود کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر هاشمی سرمربی صنعت مس رفسنجان پس از برتری مقابل نفت آبادان و صعود به جمع ۸ تیم برتر گفت: به نظرم ما جای خیلی خوبی تنبیه شدیم در بازی اول، ضمن اینکه سالن حکیمیه از نظر حلقه و کف‌پوش کیفیت خیلی پایینی داشت و دیدید چقدر تیم‌ها مصدوم دادند و این روی کار ما هم تاثیر گذاشت. خدارا شکر بچه‌ها در بازی اول تنبیه شدند و متوجه شدند این باور که از پیش برنده هستند در پلی آف واقعیت ندارد.
او در ادامه گفت: متاسفانه برخی بازیکنان هنوز به این باور نرسیده اند که بسکتبال بازی لحظه هاست. به بچه‌هایی که کمتر در فصل بازی کردند بها دادیم. باید برای بسکتبال بازیکن بسازیم و این درست است که ما به برد فکر می‌کنیم، اما همه ما یک رسالت داریم و آنهم ساختن بازیکنان جوان است. در واقع بها دادن به بازیکنان جوان رسالت مربیان است.
هاشمی درباره تغییر برنامه‌های شان برابر نفت گفت: ما بعد از بازی نخست برنامه ریزی کردیم و دفاع مان را تغییر دادیم. برای مهار احسان دلیرزهان شکل دفاعی تیم‌مان را تغییر دادیم، ولی او بازیکنی بسیار با کیفیت است.
سرمربی مس درباره بازیکن خارجی این تیم نیز گفت:آلانی فقط در کالج بازی کرده و جزو کشف‌های خوب ماست. او را با قیمتی مناسب آوردیم و کلاس بسکتبال ما را ارتقا داد.. ما باید بازیکنان باکیفیت به ایران بیاریم. این‌ها گمشده‌هایی هستند که ما می‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم. قصد داریم آلانی را حفظ کنیم.
او در پایان گفت: سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال تمام خاطرات بد گذشته را فراموش کنیم. مقداری امسال شرایط تغییر کرده، کرونا کمتر شده و مردم دوباره می‌توانند کمی معنای عید را متوجه شوند و آن را لمس کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->